Reklama i marketing

Komu jest potrzebny raport danych pozafinansowych

Raport danych pozafinansowych. Rzetelną pomoc specjalistów w tym zakresie uzyskasz tutaj.

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej przygotowywane przez najróżniejsze przedsiębiorstwa. Na ich stworzenie najczęściej stawiają największe marki – państwowe koncerny czy światowe firmy, jednak docenia się je także w nieco pomniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym typem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, czyli raport odpowiedzialności socjalnej. Z informacji, które są w nim zawarte możemy dowiedzieć się m. in. jak rozkładają się proporcje płci w radach nadzorczych, jak istotna jest dla niej troska o przyrodę i w które kampanie charytatywne się angażuje. Dlaczego zatem opłaca się opracować raport danych pozafinansowych? O czym wiedzieć podczas jego publikacji, aby przyniósł oczekiwane skutki?

Raport danych pozafinansowych – plusy

Na raport danych pozafinansowych warto postawić w szczególności ze względu na postrzeganie przedsiębiorstwa. Publikując raport CSR kreujemy wizerunek marki odpowiedzialnej, co rzutuje tak na wzrost ilości kontrahentów, jak i brak problemów z przyznaniem późniejszych dotacji. Raport danych pozafinansowych poza tym umożliwia zbudowanie więzi z lokalnymi społecznościami i samorządami, a to okazuje się bardzo istotne dla każdej marki – zarówno niewielkich spółek, jak i międzynarodowych kompanii.

Skuteczny raport danych pozafinansowych

Opracowanie raportu danych pozafinansowych przyniesie spodziewane rezultaty tylko wówczas, gdy jego dane opublikujemy w atrakcyjnej wizualnie formule. Z tego względu po opracowaniu danych, dobrze zlecić przygotowanie publikacji raportu doświadczonej firmie graficznej. Dzięki temu potencjalni klienci szybko wyszukają wszystkie informacje, a to w ogromnej mierze wpływa na ich zdanie o firmie. Nie zapominajmy również, iż raport danych pozafinansowych jest elementem strategii kształtowania image’u marki – musi zatem nawiązywać do publikowanych przez nią pozycji reklamowych.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Similar Posts