Reklama i marketing Strony internetowe Usługi

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Dowiedz się, jak wybrać firmę SEO na www.youtube.com.

Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać dobrą firmę SEO? Należy kierować się podpowiedziami ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie można negować, że cała branża SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak np. Baidu, Yandex bądź Rambler, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce pozyskać widoczność w sieci, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, na ogół jest to trudne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak wybrać rzetelną firmę SEO.

Podstawowe cechy rzetelnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego największą konkurencję,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza również, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą dostrzegalne rezultaty na ogół po paru miesiącach działań.

Similar Posts